Loading Posts...

Stworzenie kampanii mailingowej z pozoru wydaje się proste. Wystarczy pozyskać dane adresowe użytkowników a później regularnie wysyłać wiadomości. Jednak, po chwili zastanowienia nasuwa się pytanie: w jaki sposób otrzymać adresy email do odbiorców?

Wszystko zależy od dobrego planu, odpowiedniej taktyki, skrupulatności i systematyczności. Wykorzystaj poniższe wskazówki, a szybko zauważysz rezultaty.

 

  1. Najważniejszy moment

Jakie są pierwsze kroki potencjalnego klienta, który jest zainteresowany daną usługą? Wyszukiwanie informacji w Internecie, szukanie opinii i doświadczeń innych użytkowników z daną firmą. To właśnie w tej chwili masz szansę zyskać uwagę i zachęcić do zapisu na Twoją listę mailingową.

 

  1. Formularz zapisu – zasady

 

  • Nawet najlepiej wykonany formularz nie przyniesie efektu, kiedy będzie niewidoczny. Najlepiej umieść go w prawej części strony.
  • Możesz spróbować również tzw. formularza „pop-up”, który pojawia się na środku strony i znika dopiero po zamknięciu go przez użytkownika.
  • Pamiętaj, aby formularz posiadał profesjonalny wygląd i był jak najkrótszy. Nawet osobę bardzo zainteresowaną może zniechęcić 20 pól do wypełnienia.
  • Możesz także dodać fotografię a jeśli chcesz zaciekawić odbiorcę – stwórz video, w którym pracownicy opowiadają o firmie – wprowadź same konkretne i prawdziwe informacje.
  • Warto zaproponować coś w zamian – bon, zniżkę na pierwszą usługę czy darmową konsultację.
  • Nie zapomnij powiadomić użytkownika, że wszystkie przekazane dane są bezpieczne. Oczywiście zadbaj, aby tak było. Nawet najmniejszy błąd może Cię dużo kosztować.

 

  1. Wiadomości mailowe

Nie zasypuj swoich subskrybentów treścią – żyjemy w świecie ciągłego braku czasu i nadmiaru informacji. Mało kto przeczyta maila, który będzie posiadał tekst napisany ciągiem, bez odstępów, wyróżnień, a co najgorsze – z wieloma zbędnymi informacjami. Pamiętaj – tylko najistotniejsze, atrakcyjne dla klienta dane. Dołącz odnośnik do strony, gdzie zamieścisz szczegóły. Gdy uda Ci się go zainteresować, na pewno z niego skorzysta i zapozna się z tematem.

Trzymając się powyższych reguł, początki z kampanią mailingową staną się łatwiejsze, a nowych adresów email będzie stopniowo przybywać.

Zachęcamy także do lektury poniższych wpisów, dotyczących porad marketingowych dla przedsiębiorców:

Kilka zalet e-marketingu

Kampania e-mail – 6 wskazówek na temat efektywnego tworzenia

 

Jeśli chcesz zasięgnąć wiedzy na temat świetnej oferty dla przedsiębiorców, odwiedź mBiuro.

5.00 śr ocena (99% wynik) - 1 liczba głosów

Redakcja dlaszefa.pl

Profil używany przed redaktorów serwisu dlaszefa.pl

Show one comment

Sierpień 11, 2018
0

Świetna dawka atrakcji w pigułce, inspiracje na imprezy firmowe. polecam!!!

Leave a Comment

Loading Posts...